Nyní jste zde: Úvod Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu regaly24.cz je:

Ing. Jan Hrbáč
Poděbradova 3055/61A
70200 Ostrava - Moravská Ostrava

Dodávky zboží pro tento obchod smluvně zajišťuje, za jejich správnost a za reklamace zodpovídá:

Manutan s.r.o.
Provozní 5493/5
Ostrava Třebovice 722 00
IČ: 25820702
DIČ: CZ25820702

Plné znění všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu naleznete zde (.pdf).

Shrnutí nejdůležitějších obchodních podmínek:

 

Záruka 10 let

Za funkčnost dodávaného zboží ručíme 10 let (pokud není uvedeno jinak v popisu zboží). Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží.

Právo na vrácení zboží

Na vrácení či výměnu zboží máte právo do 14 dní od převzetí zboží. Vrácené zboží musí být uloženo v originálním obalu, rovněž musí být bez známek používání nebo montáže. Dobropis Vám bude vystaven obratem. Náklady na dopravu zboží, se kterým nejste spokojeni, hradí v plné výši kupující. Kupující může pro dopravu zboží zpět Manutanu využít jeho speciální služby a to za cenu 95kč u zásilek do 40kg, 400kč u zásilek nad 40kg. U zásilek nad 300kg bude cena stanovena individuálně podle skutečného dopravného. Aktuální cenu dopravy Vám rádi sdělíme na čísle 800 24 24 24 nebo na e-mailu: prodej@manutan.cz

Servis a reklamace zboží

Servis našeho zboží provádíme na celém území České republiky. V případě Vaší reklamace budeme postupovat vždy tak, abyste byli i přes vzniklý problém spokojeni. Případné reklamace řešíme okamžitou výměnou zboží při nahlášení reklamace do 14-ti dnů od data prodeje. Náklady na dopravu zboží hradíme vždy my. Okamžitá výměna zboží není vyloučena ani v případě, kdy nám Vaši nespokojenost sdělíte později. V případě delší lhůty u servisní opravy strojů, manipulačních prostředků a podobně, Vám můžeme v rámci našich možností zdarma zapůjčit náhradní zboží.

V případě reklamací zboží nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte:
Tel.: 800 24 24 24
e-mail: prodej@manutan.cz

Ihned po nahlášení vaší reklamace obdržíte e-mailem nebo faxem reklamační protokol. O průběhu a vyřízení Vaší reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.